BIDBUX
BIDBUX
کسب درآمد اینترنتی
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 1 فروردين 1392برچسب:پیامک طنز, پیامک جوک جدید, پیامک خنده دار, اس ام اس خنده دار جدید, توسط ادمین |

وای حال میده دختره داره میره عروسی دو تا دستتو صابونی کنی

بزنی به صورتش تا میتونی فرار کنیاااا

آی حال

آآآآآآآی حال میده ه ه ه
.
.
.
.
هوا کشِ توالت چیست :

اصلى ترین وظیفه ى هواکش توالت تولید صداست براى آرامش خاطرشخص مشغول

در محل و همچنین سایر وابستگان در خارج

به جون خودم ، بو بهانه ست
.
.
.
.
همه میدونن که بازده عشقی دانشگاه ها از بازده علمی اون بیشتره!

بعله :دی
.
.
.
.
سبزه هایی که مامانم مثلا میخواس واسه عیدسبز کنه اندازه نیم سانت سبز شد

بعدش چنان بویی گرفت که با ظرفش انداختیمش دور

ماهیه منم که مرد

خدا عید امسالو بخیر کنه :دی
.
.
.
.
رایتل رایج بشه هزینه مکالمه شب تا صبح رو گرون می کننا ! :دی
.
.
.
.
اعتراف میکنم وقتی بچه بودم فک میکردم ماکارونی رو هم مثل برنج میکارن

اونجوری نگاه نکنین دیگه بچه بودم الان میدونم که درخت داره
.
.
.
.
یه دوست دختر ندارم گازش بگیرم جیغ بزنه هار هار بهش بخندم

کمبود امکانات داره ضعیفم میکنه
.
.
.
.
عاغا مورد داشتیم تا 28 ام رفته دانشگاه !! واااااااااااااااااااای مردم
.
.
.
.
ابروی خرو برداری آهو میشه؟؟

نه خدایی میشه؟

نمیشه دیگه!!!

نکن برادر من نکن!!!!
.
.
.
.
ما امسال واسه چهارشنبه سوری یکی از پرایدامونو آتیش زدیم ،

تازه پوست پسته هامونم ریختیم توی آتیش که بیشتر گُر بگیره …

الان متوجه سطح اقتصادی ما شدید یا بیشتر مسئله رو بشکافم ؟

:))))))))
.
.
.
.
نمیخام ریا بشه،ولیـــــ...

تو شیرینی های عیدمونـــــ...

بطور کاملا تصادفی و شانسیــــــ...

روی یکیشون پودر پسته داشتـــــ...

اصن شانس از این بیشتر؟؟؟!!!!
.
.
.
.
خـــــداوندا !!!

به ما مکانی امن عنایت فرما تا بـتوانیم در آنجا بدون ترس و استرس

دستمان تا آرنج تو دماغمان کنیم!
.
.
.
.
ینی این مقاومتی که من از این جماعت در مقابل فیلترینگ دیدم

نشون میده برق هم اگه قطع بشه توربین بادی میسازن دوباره میرن فیسبوک!
.
.
.
.
انشاالله و به ياري حق تعالي و به كوري چشم آمريكاي ستمكار،

به جاي آجيل و پسته عيد امسال از "چس فيل " استفاده میکنیم!
.
.
.
.
پسره دوست دخترشو تو پارک بغل کرده،

ماموره میاد میگه خانوم با شما چه نسبتی دارن؟؟

میگه: از بستگان چاوز مرحومه... میخام یخورده تسکینشون بدم
.
.
.
.
یعنی با این شانسی که من دارم اگه دخترم به دنیا میومدم تو دوران فیسبوک

به دنیا نمیومدم ، که زیر عکسام 800 تا کامنتِ لاو بذارن و منم بگم میسی عجیجم

و عجقم و قلبونت بلم و اینا...

تو جهل عربستانی ها به دنیا میومدم زنده به گورم میکردن.. :|

یه همچین شانسی دارم من:|
.
.
.
.
گفته بودم لب تر کنی برات میمیرم ... نه تا این حد که لبانت با لبان دیگری تر شود نامرد ...
.
.
.
.
در تاکسی یا بسته نمیشه یا چنان بسته میشه که راننده تاکسی

یه سفر ماه عسل با عمه مون میره و میاد ...

قبول داری عایا ؟؟؟
.
.
.
.
ﮐـﯽ ﮔﻔـﺘﻪ ﺩﯾـﻔﺮﺍﻧﺴـﻞ ﻭ ﺍﻧﺘـﮕﺮﺍﻝ ﻫﯿـﭻ ﺟـﺎی ﺯﻧـﺪﮔﯽ ﺑـﻪ ﺩﺭﺩ نمی خوره ؟!

هان ؟؟؟

ﺑﻨـﺪﻩ ﺧـﻮﺩﻡ ﺑـﻪ ﺷـﺨـﺼﻪ ﺩﯾـﺮﻭﺯ ﺗﻤـﺎﻡ ﺷﯿـﺸـﻪ ﻫﺎی ﺧـﻮﻧـﻤﻮﻧﻮ ،

ﺑﺎ ﺟـﺰﻭﻩ های همیـﻨﺎ ﭘـﺎﮎ ﮐـﺮﺩﻡ !!
.
.
.
.
دیشب میخواستم با دوست دخترم برم بیرون ...

دیدم خطرناکه و زبونم لال اگر طوریش بشه من خودمو نمیبخشم ...

زنگ زدم کنسلش کردم ... ناراحت شدم اما از خودم راضیم ...

یه کم که فکر کردم دیدم اصلا من دوست دختر ندارم ...

دیگه واقعا خوشحال شدم که کنسلش کردم :|||
.
.
.
.
یه دوس دختر نداریم بریم سرِ کیفش ...


مو چین و آینشو برداریم ...


یه حالی به موهای دماغمون بدیم ... :((
.
.
.
.
یه سوال شرعی؟؟!!!

آیا نگاه کردن به لب ِ پسته خندان ، به نیـّت ِ لذت بردن ، حرام است؟!؟!
.
.
.
.
در کل دو نوع آرامش بیشتر نداریم : آرامش قبل از طوفان آرامش بعد از ری دن ^_^
.
.
.
.
سالِ دیگه همین موقع نگی “ری دم تو سالی که گذشت” بلند صلوات …
.
.
.
.
یکی از سرگرمی های هر ساله ما بعد از تحویل سال اینه بشینیم ببینیم

کی اولین نفره تو سال میره توالت
.
.
.
.
ما با دلی پاک وارد سال 92 شدیم!

تا دلمون خواست به هرکی که خواستیم ر ی د ی م!!
.
.
.
.
سه تا از نوستالوژیک ترین جوک های دوران کودکی :

۱ – یارو میره ساندویچی، ساندویچیه میگه آقا بپیچم؟! طرف میگه نه مستقیم برو!

۲ – یارو عینک دودی میزنه میره لب دریا میگه وااای چقد نوشابه!!

۳- بارو میره ساندویچی میگه آقا نوشابه دارین؟ ساندویچیه میگه گرمه ها،

طرف میگه اشکالی نداره میریزم تو نعلبکی خنک یشه!!!

واقعا چه بی مزه بوده هااا، به چه چیزایی میخندیدیم
.
.
.
.
صب سوار تاکسی بودم بعد راننده تاکسیه با ماشین پشتى دعواش شد،

پیاده شد گفت من اینجا وایسادم و واى خواهم ساد

طبق آخرین اخبار رسیده تمامی اساتید ادبیات بصورت دسته جمعی خودکشی کردن
.
.
.
.
هوس کوکتل شاه میگو با سس خرچنگ و خاویار فراوان و کنیاک هنسی کردم…

منتها تاحالا نخوردم نمیدونم چرا هوس کردم...


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: